Missie, belofte en waarden
Bij CB werken we aan de hand van volgende missie, belofte en waarden.
(CB Healthcare heeft zijn eigen missie en belofte.)
Missie
Duurzame vooruitgang boeken voor boekenvak en maatschappij.Belofte
Wij verbinden en ontzorgen het boekenvak.
Waarden
Samen zetten wij iedere dag weer die prestaties neer waar onze klanten blij van worden. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden
Samen
Samen komen we verder en is ons werk leuker. Iedereen heeft zijn of haar eigen kwaliteiten – de combinatie hiervan maakt ons krachtig. Dat geldt ook voor de samenwerking met klanten, leveranciers en partners.
Betrouwbaar
Iedere dag weer leveren wij (logistieke) topprestaties: volgens afspraak, op tijd en compleet. Dat doen we al meer dan 150 jaar - en daar zijn we best trots op. En gaat er toch iets fout (niets menselijks is ons vreemd), dan lossen we het op. Transparantie, naar klanten en collega’s, is hierbij cruciaal. Door open en helder te communiceren over processen, tijdlijnen en eventuele uitdagingen bouwen we aan vertrouwen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.
Effectief
Resultaatgericht en pragmatisch, zo richten wij ons werk in. Zo kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen en klanten helpen vooruitgang te boeken. Door samen slagvaardig te zijn, bereiken we mooie resultaten waar we trots op zijn.
Eigenaarschap
CB’ers nemen verantwoordelijkheid voor hun taken en projecten. Dit gevoel van eigenaarschap zorgt ervoor dat iedereen betrokken is en het beste uit zichzelf haalt. We nemen initiatief, handelen proactief en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Eigenaarschap betekent voor ons ook verantwoordelijkheid nemen voor onze omgeving – maatschappij en milieu.
Continu ontwikkelen
We dagen onszelf uit om het beter te doen. Dat betekent dat er altijd oor en oog is voor feedback en reflectie. Dat we nieuwe ideeën de ruimte geven en leren van onze fouten. We geven veel aandacht aan de groei en ontwikkeling van collega’s, met opleiding, coaching of begeleiding.